Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen, maar wil je deze wel graag stellen? Vul dan het contactformulier in op de contactpagina of stuur een e-mail naar info@cymone.nl. Deze vraag wordt dan zo snel mogelijk beantwoord.


Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op dit moment is het enkel mogelijk om gebruik te maken van vooruitbetaling. Indien u de bestelde producten afhaalt kunt u contant betalen. Bankrekeringnummer: NL31KNAB0254884792 t.n.v. Studio Siem en vergeet niet je bestelnummer te vermelden!

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Binnen Nederland zijn de standaard verzendkosten €3,95 mits het door de brievenbus past of 5,95 voor pakketpost. Wij verzenden met PostNL.  Enkele producten passen simpelweg niet in een brievenbuspakket en worden altijd met pakketpost verstuurd. Bij afhalen van producten worden er als vanzelfsprekend geen verzendkosten in rekening gebracht. Kies je voor afhalen? Je krijgt z.s.m. een e-mail met gegevens om je bestelling af te halen wanneer deze klaar ligt. Afhalen gebeurd altijd in overleg, zo kom je niet voor een dichte deur te staan.

Verzendt CYMONE ook naar het buitenland?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om vanuit het buitenland producten te bestellen bij CYMONE.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is aangekomen bij CYMONE?
Na je betaling ontvang ik direct jouw bestelling en zal deze zo spoedig mogelijk aan je worden verstuurd. 
Er zal ook een bevestiging van deze bestelling naar je worden verstuurd worden via e-mail. Het kan hooguit een dag duren voor je een bestelbevestiging krijgt i.v.m. andere werkzaamheden.

Wat is de levertijd van de producten?
Indien de producten voorradig zijn zullen alle bestellingen binnen 5 werkdagen worden verzonden. In het geval van een vertraging ontvang je na bestelling een mail van info@cymone.nl.
Als je twijfelt of de bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail info@cymone.nl en wij brengen je op de hoogte van de status van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren, als deze tegenvalt?
Je kunt je bestelling binnen een periode van 14 werkdagen retourneren. Stuur een e-mail om je retourzending aan te kondigen naar info@cymone.nl. (Meer informatie over retourendingen vind je hier.

De retourzending dient terug gezonden te worden naar:
CYMONE
Dreef 71
7202 DA Zutphen

Je aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Hoe vaak wordt de collectie van CYMONE ververst?
Ik ben altijd op zoek naar de nieuwste trends en zal dus ook continue de website updaten met nieuwe producten.
Houdt dus de webshop, twitter & facebook goed in de gaten om niets te missen!

Indien een item uitverkocht is, komt dit dan opnieuw te koop?
Als een item uitverkocht is en ook niet meer bijbesteld wordt zal deze geheel van de website verwijderd worden.
Wanneer er bij een item de opmerking ‘coming soon’ staat zal deze weer opnieuw op voorraad komen. Uiteraard kan het door omstandigheden komen dat deze items dan opeens toch niet meer op voorraad komen, maar dan wordt het item geheel van de website verwijderd.


 

Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur dan een mailtje naar info@cymone.nl en ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.